1 10
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Sjöö, Robert / Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
Dieselelektriskt lok, T42 205. Motorn är en tvåtakts V12:a från GM (General Motors), mod 567C. Styrka: 1425 hK. Photo: Järnvägsmuseet
Attribution (CC BY)
  • Accept license and download photo